2 Pinnar!!

I dag var det hålligång på planen, det kämpades och slets från samtliga spelare!! En mycket okej laginsatts!!
Dock är jag liiiite sur för att vi inte tog alla tre pinnarna, men det är nog bara tävlingsidioten i mig som tycker det just nu, i morgon kommer jag att vara mer än nöjd med två poäng!
.
.
Det fanns vissa element i motståndarlaget som jag personligen hade kunnat hoppa in och "tryckt till" lite, man blir lite smått förbannad där man står ibland. Men det är ju bara att hålla käft och fortsätta fylla vatten!
.
.
Men å andra sidan klarade tjejerna av att trycka till rätt bra själva, när #7 skulle smita förbi en av de Västgötska skatorna så råkade hon med en varsam hand, knocka henne lite lätt, men naturligtvis skulle hon spela över och slänga sig på backen och skrika...de tål ju ingenting de där Tidahölms flickorna!!
.
.
Sen låg de och kved lite var stans på planen tycker jag! Det gör ont att möta de cyanblåa tjejerna!
.
.
Jag tyckte det var en jäkligt bra stämning, både före under och efter matchen. sen kan jag inte förstå varför #49 hade så svårt att sitta, hon såg ut att ha lite ont i då hon kom ut från massagen, kan inte förstå det?? #19 var också där, var det månne hennes fel??
.
.
Efter matchen lät tjejerna H.T. DR ta 1 2 3 skriket runt målet, det tror jag var mera värt för honom än de 2 poängen, han tog i så jag tror han fick brottarbralla på köpet! Det skriket har han längta länge efter att få ta!!
.
.
Bästa vatten drickare idag var, #8 #19 #28 och #49!
Bästa powerade drickare var utan konkurrens #14!!
.
.
Tack för idag FBC Dam, nu tömmer vi nya flaskor i veckan som kommer!!
.
.
Med allt detta sagt...vad vet väl jag, jag fyller bara vatten!
.
.
Ted!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0