Satans jävla skit!

Jaha, då kanske man har lugnat ner sig så pass att man kan yppa ett eller två sanningens ord om helgens bravader och äventyr!
 
Eller.......
 
Ungefär som dessa barnprograms ledare uttryckte det på -80 talet!
 
 
I alla fall, känslan inför var kanon, var där i tid, men sen kom lite bekymmer, #17 matchställ var ju för faan inte med, arrrgh!
På telefonen, ringer Pitthowicz, jo då, det ligger i Kalmar så det kommer...Piiuhh!
Tejpning och massage av benhinnor och stela muskler!!
Check!
Byta blad på klubba!
Check!
Fylla vatten!
Check!
Nu kör vi!!
 
 
Fast det gjorde Warberg med, bättre än oss, vet inte vart vi var, vi var i alla fall inte på tårna vare sig kroppsligt eller psykiskt tror jag. Men inför 3:de du jävel, där kom kapaciteten hos tjejerna,
PANG!!
Det bara small, 4 mål på 1.03 minuter och plötsligt ledde vi med 4-3, och efter två flaskfyllningar och en uttryckning av nackmuskel kom även 5-3!! Nu jävlar, är vi på gång, bollen rullade vår väg och tjejerna spelade innebandy!!
Tjohoo!!
 
 
Men sen hände nått....jag vet inte vad, det var som om vi inte kunde ta det lugnt och bara spela av matchen, det var som om vi inte ville nöja oss med 5-3, det var som allt jävulstyg på en gång!!
5-4, 5-5 och med mindre än en minut kvar....5-6!
Satan i helvetes jävla skit!!
 
 
Nu är det ju så att vi måste ha någon att skylla på, så jag tar på mig den, skyll på mig!!
Jag hade ju inte guldtangan på!
 
 
Bästa vattendrickare då, ja #55 gjorde en bra insatts, även så #4 och #74, #11 skötte sig fint på backplats!!
 
Men vad vet väl jag, jag fyller ju bara vatten!
 
Ted!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0