Fbc Kalmarsund-Östra sk

Ibland vill man bara extra mycket!
Idag är en sådan dag, nu JÄVLAR ska det supersaft i flaskorna! För den här matchen ska bara vinnas, kan jag göra något för att hjälpa till, ska jag göra det!!
Började efter lördags matchen, Lindbytvätten kunde inte lämna matchstället till matchen på onsdag, så det blev till att kavla upp skjortärmarna och börja tvätta. Tjopp, klart! Nu så, nu har vi bara en lätt träning kvar till match. Bra träning, lite spel på småmål, Snabbe lätt bäst på planen (i målet)...;) Ryckten gick att #2 ringt till #7:s hår salong och frågat efter Sarita...Hm?!! Ja, jag säger då det, man har inte tråkigt med dessa underbara tjejer!
MATCHDAG!! Nu ska det ske, nu ska de där röda Lock-Vättern odjuren stenas ner i djupet igen, kom inte till våran kust och tro att ni ska få komma upp till ytan för att andas!! ICKE!
Nu ska jag bara hänga upp det så på himmelen klart lysande cyanblå vinnarstället!
Det blev så här!

Håkan kom med frukten och de övriga godsakerna som kan skymtas på bordet, det har tjejerna gjort sig förtjänta av!!
Sen kommer vi då till det jag är där för...Fylla vatten och Powerade!

Och för att det inte ska bli några som helst missförstånd om vem som äger bananen!!!
Matchen genomfördes med en bra första period, en hårresande andra, och en övertygande tredje!
#79 lyckades med bedriften, att mitt under en anstormning mot hennes mäl, sparka av sig skon! Om det var för att få de röda sjöodjuren från Lock-Vättern att komma ur balans med odören från strumpor och skor, vet jag inte. Men det torde ju i sådana fall även drabba de cyanblå, så det kanske var ett misstag. Men varför hon satt kvar i målet med skon i handen mitt i deras press, ja, det kan man undra...undrar om hon vet det själv?!
Efter matchen, fortfarande med en glädjetår i ögat plockas sargen och övriga tillbehör ihop, och se på fan vad jag lyckades att få på bild!!
Sen var det bara mitt kvar!!
God natt!!
Bästa vattendrickare idag var #6 #7 #8 #17 och #28
men vad vet väl jag...jag fyller ju bara vatten!!
Ted!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0